Kosminen mehuhetki

?

?

tiistai 13. lokakuuta 2015

Mä väijyn

mä väijyn opiskelijatyttöjä
marketeissa kirjastoissa
ne katsoo mua 
ja kikattaa

mulla on autossa valmiina nippusiteitä
roudarinteippiä
kuorimaveitsiä

toimenpiteitä varten
Lähettänyt Unknown klo 7.27
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: Opiskelijatytöt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2017 (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2016 (22)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (7)
    • ►  helmikuuta (2)
  • ▼  2015 (21)
    • ►  joulukuuta (1)
    • ▼  lokakuuta (10)
      • Naapuri
      • Hautausmaan multaa
      • Unia näkemättä
      • televisiosta tuttu asiantuntijaääni: säännöllisess...
      • Huomaat sen kyllä
      • täysikuun siskot
      • Mä väijyn
      • Kommunikaatio breakdown
      • Moskovan metroaseman hullu leski
      • Marraskuu on ruma ja muodoton
    • ►  syyskuuta (8)
    • ►  elokuuta (2)
Sami Liikanen. Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.