Kosminen mehuhetki

?

?

keskiviikko 23. syyskuuta 2015



Lähettänyt Unknown klo 3.05
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: kusi, Lääkkeet, palava koira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2017 (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2016 (22)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (7)
    • ►  helmikuuta (2)
  • ▼  2015 (21)
    • ►  joulukuuta (1)
    • ►  lokakuuta (10)
    • ▼  syyskuuta (8)
      • Uuden ajan profeetta
      • Tanssivat potilaat tuo huonoa onnea
      • Kauan sitten taivaalta satoi happoa
      • Rivin päässä totuudesta
      • Asuntolamajoitus ja paskat lääkkeet
      • Taivas on aaveita täynnä
      • valaistuneiden kehä
    • ►  elokuuta (2)
Sami Liikanen. Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.